Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 3, 2010

Coretan

Masa bertunang ni tak lah seindah yang kita sangka..banyak dugaan nya..bermacam-macam dugaan..masa ini lah yang orang kata masa darah tengah manis..

hari-hari boleh bergaduh..boleh bermasam-muka sebab hal remeh-temeh..kalau hal-hal yang serius apatah lagi kan..

APATAH lagi yang hari-hari jumpa macam kami ni..(hari-hari jumpa sebab satu office)..

orang selalu tanya hari-hari jumpa tak bosan ker??

hehe.. (tak boleh jawab kat sini..biarlah rahsia..)

hari ni belle tak sihat dan tak pergi office..tidur sepanjang hari..maknanya hari ni seharian tak berjumpa..

belle tanya amir..rindu ker sehari tak jumpa? dia jawab "rindulah"..

belle tanya lagi: " dah tu hari lain tak rindu ker?.." (saja mengada-ngada tanya macam kalau orang puji awak nampak cantik lar hari ni ..maka kita pun jawab hari ni jer cantik? hari lain tak cantik ker?)..

amir pun jawab " awak dah macam tangan saya ..kalau tiba-tiba tangan saya takda..mesti saya rasa tak lengkap hidup saya..mestilah saya akan rindu kat tangan saya..mestilah saya risau mana tangan saya ni pergi..asyik teringat kat tangan saya..

(senyum)..


masa bertunang juga ada masa-masa indahnya..

orang kata jangan tunang lama-lama..tak molek

No comments: