Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

progress episod 2

minggu lepas berjaya juga belle sampai ke majlis tunang elianez..

"WELCOME to the CLUB, Elianez!!"..

she looks gojes dengan baju chifon dan veil dia dari vispera..door gift dan hantarannya pun cantik..belle pergi dengan ira, tunang belle dan kak ju sepupu tunang belle..

kiteorg tak tunggu lama sangat kat melaka..lepas elianez sarung-cincin-ambil-gambar-dengan elinez..kiteorg pergi jalan-jalan kat nilai 3..saja jalan-jalan survey-survey barang..belle mencari-cari bunga span..tapi tak da pun jual kat nilai..tapi ada ke pekedai kat situ cakap bunga span ni stail lama..orang tak pakai dah..apa-apa jelar..dalam hati cakap "korang tue yang tak up to date"...

tempat yang ada bunga span setakat ni belle pernah tengok cuma kat SFF dan Semua house..

so belle cadang nak pergi Semua House tapi sudah lewat..belle dengan amir kena balik cepat ke Penang..lepas hantar Ira dan Kak Ju..kiteorg terus balik Penang..

jadinya weekend lepas..belle berjaya beli baju dan tempah terus baju..berjaya pergi ke Melaka..berjaya pergi Nilai 3..yang tak berjaya..tempah kad kahwin dan beli barang hantaran..tak pe la..beli kat Penang juga lar nanti ^-^

kesimpulannya, weekend lepas was so great..rasa berbaloi-baloi..

thanks to my dearest Amir for this great weekend..bape jam kite berada dalam kete selama 2 hari ni kan..


dengan kak ju dan amir, belle belajar lagi kata penguat dari loghat ganu.. perkataannya adalam Musing Ketang..mula-mula belle ingat musim ketam..rupanya adalah pusing-pusing macam ketam..maksudnya macam ala-ala orang kedah cakap pi mai pi mai tang tu jugak..

pusing ke sana ke mari tapi masih berada di tempat yang sama..^-^

hehe..dok pahang-pahang g ghupenyer..

tapi apa-apa pun..ira dengan kakju memang super duper best!..

p/s: design baju belle dah berubah sikit..belle nak cerita pasal baju untuk post akan datang..

No comments: