Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

progress episod 3

finally belle dah beli "something" untuk jadikan wedding gift. Rahsia!!! Nanti nak dekat-dekat time wedding baru boleh kasik tau..tak adalah gempak sangat..biasa jer..tapi door gift ini memang totally out daripada apa yang belle plan sebelum ni.

belle beli "something" itu kat IKEA..hmm boleh agak-agak tak ape dia?? jeng jeng..Rahsia lagi..belle beli dalam beratus unit camtu..abah yang tolong tolakkan troli..ramai yang tertoleh-toleh sebab kiteorang beli benda tu banyak dan ramai yang tegur nak buat apa banyak-banyak nie??

tapi idea ni bukan baru sebab tok su belle dah pernah buat untuk wedding anak dia..mula-mula belle takmo buat tapi suke sangat dengan idea tu..mak lang ngan mak pun suka jugakkk..!!

kad kahwin juga baru ditempah pagi tadi..pun tukar juga design di saat-saat akhir..bulan depan baru siap semuanya..

semalam belle balik Rawang..baru gigih lukis map dengan abah..disebabkan family belle baru pindah kat Rawang dan belle pun cuma sebulan sekali baru balik Rawang..belle tak arif langsung jalan-jalan kat situ..

tapi kannn better lagi lar kann daripada ada orang tu penat lukis map dengan abah dia semalam ..tetiba boleh pulak tertinggal kat kampung..masa orang nak tempah kad kahwin..baru dia gigih lukis map..hehe nasib baik ada tunang dia yang baik hati tolong lukiskan map untuk dia..

OP pun dah ditempah..comfirm..

selesai sudah 3 perkara minggu lepas..hati tenang sikit..

hujung minggu ni belle kena siapkan DIY bunga manggar, bakul, guestbook...


No comments: